کشتی نجات ...

هر کجا نام حـــسین است ، همانجاست بـــهشت

کشتی نجات ...

هر کجا نام حـــسین است ، همانجاست بـــهشت

کشتی نجات ...

صلّی الله علیکَ یا ابا عبدالله ...

قال رسول الله ( ص ) :

"اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه"

همانا حسین علیه السّلام "چراغ هدایت" و "کشتی نجات" است...

*****************************
کُلّ یوم عاشورا و کُلّ ارض کربلا ...

*****************************
شهید چمران :
" خدایا!
از تو می خواهم که طبع ما را آنقدر بلند کنی که در برابر هیچ چیز جز خودت تسلیم نشویم.

دنیا ما را نفریبد، خودخواهی ما را کور نکند.

سیاهی گناه و فساد و تهمت و دروغ وغیبت،قلب های ما را تیره و تار ننماید.

خدایا!
به ما آنقدر ظرفیت ده که در برابر پیروزی ها سرمست و مغرور نشویم.

خدایا!
به من آنقدر توان ده که کوچکی و بیچارگی خویش را فراموش نکنم و در برابرعظمت تو خود را نبینم."

*****************************
هر جا حدیثـی، آیـه ‌ای، دعـایی به دلت خورد، بایست؛
مبـادا یک وقت بگذاری و بروی، صبـرکن؛
رزقِ معنوی خیلی مخفی ‌تر از رزقِ مادی است؛
یک نفر از دری، دیواری می‌گوید و در حقیقت خداست؛
که با زبان دیگران با شما حرف می‌زند ...

حاج محمد اسماعیل دولابی


آخرین مطالب

چهل شب براى خواهر ... مثل یک عمر ...

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ب.ظ

جهان را زیر و رو کرده است گیسوی پریشانت*از این عالم چه میخواهی همه عالم به قربانت*

مرا ازفیض رستاخیزچشمانت مکن محروم*جهان را جان بده یاحی ویاقیوم*

خبردارم که سر از دیر نصرانی درآوردی*وعیسی رابه آیین مسلمانی درآوردی*

خبردارم چه راهی را بر اوج نیزه طی کردی*ازآن وقتی که اسب شوق رامردانه هی کردی*

تومیرفتی ومیدیدم که چشمم تیره شدکم کم*به صحرایی سراسر از تو خالی خیره شدکم کم*

تو راتالحظه ی آخرنگاه من صدامیزد*چراغی شعله شعله زیرباران دست وپامیزد*

بخوان!آهسته ازاینجا به بعدماجرا بامن*خیالت جمع ای دریای غیرت!خیمه هابامن*

تمام راه برپاداشتم بزم عزا درخود*ولی ازپانیفتادم،شکستم بیصدا در خود*

شکستم بیصدا درخود که باید بی تو برگردم*قدم خم شد ولیکن خم به ابرویم نیاوردم*

نسیمی آشنا از سوی گیسوی تو می آید*نفسهایم گواهی میدهد بوی تو می آید*


اشک نوشت : عمه ...



۹۳/۰۹/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۵)

۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۱:۰۹ مهران شیخی
سلام علیکم 
 به روزیم با : تعریف اشتباه روحیه جهادی گریبان گیر فعالان و نخبگان فرهنگی ! 

مشتاق نظرات گرانبهایتان 
 یا حق 
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
خواندم

سلام

آدرس این وبتون رو گم کرده بودم می خواستم توی فانوس ازتون بگیرم که توی یه وب دیگه پیداش کردم...

شعر زیبایی بود ... یه روضه کامل

یک اربعین برای تو حیران شدم حسین

مانند گیسوی تو پریشان شدم حسین

کوفه به کوفه کوچه به کوچه گذر گذر

قاری شدی مفسر قرآن شدم حسین

تو رفتی و کنار خودم گریه میکنم

دارم سر مزار خودم گریه میکنم

پاسخ:
سلام علیکم
دیدم یه مدت خبری از نظرات شما نیست ، گفتم حتما سرتون شلوغ شده.
ممنون
موفق باشید
یا زینب سلام الله علیها ...
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۱ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات

قرار اینترنتی وبلاگ نویسان جهت
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی
جهت حضور و ثبت نام مراجعه کنید به وبلاگ فانوس جزیره

لطفا رسانه باشید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
ممنون
براى ما هم دعا کنید...
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۳ محرم سرباز کوچولو
سلام 
بروزیم با سوال عاقلانه یا عاشقانه 
یه لقمه پست دور هم باشیم 
بسم الله 
کلیک رنجه بفرمایین به کلبه درویشى محرمانه ما... 

پاسخ:
سلام
ممنون
موفق باشید
به به هرکجا نام حسین است همانجاست بهشت
***
بهشت ارزانی خوبان عالم
بهشت من تماشای حسینه
پاسخ:
بهشت من تماشاى حسینه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">